Op zaterdag 1 juni 2019 hebben wij namens Freestylevoetbal.nl het 90-jarig jubileum van VV Groeneweg gevierd…

Op 18 mei 2019 vierde VV VEP haar 100-jarig jubileum …

Op 14 mei 2019 is door Players United de 2e editie van ABN Amro Stadionspelen georganiseerd in de Johan Cruyff ArenA …

Op 8 mei 2019 zijn wij met ons team te gast geweest bij het jubileum van VV Hellevoetsluis…

Tijdens 5e editie van de WvE Voetbalpromotiedagen hebben wij een voetbalcircuit verzorgd en met Easy Man gezorgd voor een knallende openingsshow.

Op Koningsdag mochten wij verschillende toffe invullingen verzorgen voor Oranjevereniging Scherpenzeel, Helmond City Events en Winkelcentrum Presikhaaf.

Afgelopen week reisde Nederlands kampioen freestyle Jesse Marlet af naar de Mexicaanse stad Torreon…

Na de succesvolle City Crews campagne in het 3e kwartaal van 2018 zijn wij ook de afgelopen weken weer op pad gegaan in de PUMA bus.

Onze freestyler TomV is uitgedaagd door Belgisch Kampioen panna Martijn Debbaut voor het programma Vollenbak Voetbal van VTM Kids. Samen hebben ze een aantal geweldige challenges uitgevoerd en strijden ze voor de winst.

In totaal zijn er drie verschillende challenges uitgevoerd: een potje 1 tegen 1 panna, het showen van freestyle skills die beoordeeld worden door een zelf gekozen jury en tot slot panna’s uitdelen aan winkelend publiek. Een dag vol strijd levert mooie beelden op en enthousiaste reacties.

Bekijk hier de video om te zien wie zich de uiteindelijke winnaar mag noemen.


Wat heeft Urban culture met social media te maken? TomV legt het haarfijn uit op de Social Conference 2019 in Amsterdam. 

De ochtend begon met een knallend optreden om het publiek wakker te schudden. Social Media Managers en Marketeers uit het hele land komen op de Social Conference bijeen om geïnspireerd en bijgeschoold te worden op het gebied van social marketing.

TomV vertelde tijdens zijn sessie aan een volle zaal hoe hij iedereen uitdaagt om een Urban mindset te adopteren op verschillende social kanalen. Social media biedt volgens hem de mogelijkheid om – net als bij Urban culture – waardevolle verbindingen te maken met specifieke personen met dezelfde interesses en waarden. Traditionele media, zoals bijvoorbeeld TV commercials, passen meer bij traditionele verenigingssporten. Regels worden van bovenaf opgelegd en met een zo algemeen mogelijke boodschap spreek je zoveel mogelijk mensen aan.

Maar dit is niet hoe het tegenwoordig werkt, legt Tom uit: “Het is de uitdaging voor de gebruikers om waardevolle verbindingen te maken met hun communities”. Hij sluit af met de vraag: Hoe Urban ben jij?